יום ראשון, 14 בפברואר 2010

חנוכת בית

אז נכון כי עברו ארבעה חודשים מאז האירוע, אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.... לא?

בניגוד למנהגינו, הפעם החלטנו כי לא נארגן חנוכת בית נוסח הפנינג רב משתתפים. הפעם העברנו את הכפפה לסובבינו - מי שחפץ בכך יגיע אלינו לברך אותנו בחנוכת הבית...:)

ובכל זאת, אחר הצהרים שמשי אחד חגגנו את ביתנו החדש עם משפחתנו האזורית.

אפילו לאבישג ולעוז נרשמה השתתפות - בנוסף למקום החם שהם תמיד תופשים בליבנו, פרסנו את אחד השטיחים שירשנו מהם. וכך למרות נוכחותם הפיזית בקליפורניה הרחוקה, יכולתי לדמיין אותם ישובים עם עלמה ועם פאפיה ממש איתנו.

כל כך נהניתי!

ולמרות שעבר זמן רב,

אני האמת מאוד שמחה לגלות את התמונות האלה עכשיו...









3 תגובות:

Donna אמר/ה...

הי! שמי דונה מן משק בית Made Easy בשנת ויליס, TX. אתה נכנס לאחרונה OWOH תחרות שלי. אהבתי את ההערות שלך והחלטתי לקפוץ לבקר. ייתכן שתרצו לבדוק quilting שלי / לתפור / לסרוג במסרגה אחת / סריגה בבלוג מדי. www.donnacarolscreations.blogspot.com לי homeschooled 23 שנים ואני עדיין חינוך ביתי 15 שלי בן 17 בנים ו הישנים. אני אוהב תופר את הגרביים שלך סרוגה. בוא לראות אותי שוב. התרגשתי כל כך לראות תמונות של החיים שלך בישראל. זה נראה כל כך שונה מאשר כאן בטקסס. :) ברכות רבות, דונה homemaking@eastex.net

Donna אמר/ה...

Oh yes, I want to sign up for a reply. Donna

Alma's californian diary אמר/ה...

אוי יקירי, איזה כיף לראות את התמונות האלה! אני משלימה פערים בבלוג וכל-כך נהנית!!! ברוחנו אנחנו הרבה הרבה איתכם וגם במחשבות ובליבנו כמובן. אתם מדהימים ומירי, בהקשר לאחד הפוסטים האחרונים, אני מבינה את תחושת הריחוף והעייפות אבל יש לך הספקים מדהימים עדיין, הבלוג ממשיך להיות כל-כך מקסים ומרגש, תודה לך!

Related Posts with Thumbnails