יום ראשון, 14 בפברואר 2010

האפודה הראשונה שסרגתי לך

אמא שלי לימדה אותי לסרוג לפני שנים רבות, אך משום מה, למרות שסרגתי פה ושם סוודרים בתור המתבגרת, לא נגעתי במסרגות במשך אולי 15 שנים (להוציא את הסוודר שפעם התחלתי לסרוג לאבא שלך, וגם פעם לבטח אסיים לסרוג אותו:).

היה זה אך ורק בזכות Miri המקסימה מ-Here We Are Together שהעזתי שוב לנסות את ידי במלאכה זו. רק שהפעם, במסגרת המגמה הכללית שאני מנסה להישאב לתוכה, ניסיתי לא לחשוב, אלא לקפוץ למים. ופשוט לנסות...

וזה מה שיצא - הווסט הראשון שסרגתי לך!

אני מרוצה! למרות שהוא יצא קצת קטן, על אף כל החישובים, אני עשיתי את זה! סרגתי מבלי לחשוב. סרגתי משהו שהוא לא מושלם! ועדיין - משהו שאתה אוהב.

והמידה - במילותיו של אביך הנבון מאוד, יגיע עוד מישהו שיוכל להנות מאפודה זו. כך שאין מה לדאוג...:)

תגובה 1:

Alma's californian diary אמר/ה...

איזה יופי! פשוט מקסים ורואים שהדוגמן מאוד מבסוט:) תמשיכי לזרום, יוצאים מזה דברים נהדרים!

Related Posts with Thumbnails