יום שני, 19 בספטמבר 2011

לבננו: שרשראות נייר

באחד דיונים האינסופיים שלי עם עצמי עד כמה לחשוף אותך ליצירה מכוונת או לאפשר לך לחוות וליצור בעצמך, החלטתי להראות לך איך יוצרים שרשראות נייר.

בהתחלה גזרת נייר אחרי לפי הקווים הישרים ששרטטתי לך...

אחרי שמרחת קצת דבק על אחד הקצוות, השחלת את רצועת הנייר...

הדבקת והחזקת כמה דקות...

עד שנוצרה שרשרת ארוכה, אותה החלטת לתלות בבית העץ שלך (אחרי כיוון עדין לגבי המיקום)...

כמובן, יצרנו את השרשרת יחד. ניסית עוד פעם אחד רק להכין שרשרת נייר דומה. מאז לא ניגשת לפרוייקט זה ולא נענית להזמנות שלי...

אני מאמינה מאוד כי הילדים מעוניינים בתהליך ולא בתוצאה, אך לגבי יצירה מכוונת, בשבילך הדבר הפוך. כדי ליצור משהו יעודי, אתה צריך לדעת בשביל מה זה. אני מבינה את ההגיון שלך. וזה בסדר. בחשבון הסופי שאני עורכת בליבי, חשוב לי יותר כי הדבר יבוא ממך מאשר מגוון פעילויות עשיר שתיחשף אליו. אני בוחרת להמתין לך...

2 תגובות:

Fernando אמר/ה...

Y Tú Pilin Niños Me Gustan Los Niños Subiendo En Google Niños Más Encuerados Sube Más Niños Encuerados En Google

Fernando אמר/ה...

Y El Otro El Niño Playera Azul Pantalón Café Cómo Se Llama Los Dos Niños Camisa Cafe

Related Posts with Thumbnails