יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

לילדינו: במושבי בטיחות

מושבי בטיחות (וכמובן, סלקל, ביניהם), מבחינתי, אינם נושא לפשרה, וככאלה, הם חייבים לענות לכל הדרישות הבטיחותיות המחמירות הקיימות. למזלנו, איש מקסים בנדיבותו, אבי ורון, לא רק לא נעלם מהשטח מאז שהתייעצנו איתו לגבי אחיך לפני כשלוש שנים, אלא הפך לממסד של ממש. כמובן, נעזרנו בו גם עתה.

הסלקל שהשתמשנו בו בזמנך, מתוק שלנו, כבר לא היה ברשותנו. אך למזלנו, קרנה המתוקה הלוותה לנו את הסלקל שלה, Chicco KeyFit 30, שגם עומד בקריטריונים של מבחני הריסוק. הוא באמת סלקל נוח מאוד ושירת אותך נאמנה, מתוקתנו, עד שהגיע הזמן להשיב אותו לבעליו. אחרי התייעצות ארוכה עם אבי, החלפנו את הסלקל ב-Cosco Scenera, שהוא מושב בטיחות מעולה. גם צר (כ-40 ס"מ), וגם מאפשר נסיעה נגד כיוון הנסיעה עד המשקל של 16 ק"ג וגובה 90 ס"מ (ודרך אגב, המלצה רשמית של "בטרם" עתה היא חובת נסיעה ברכב בכיוון הנגדי עד גיל שנתיים לפחות), ובכיוון הנסיעה עד המשקל של 18 ק"ג וגובה 1.1 מ'. והדבר הנפלא מכל הוא שמסיבה מוזרה ביותר, מושב בטיחות זה נמכר במחיר מצחיק של 350 ש"ח (ב"מוצצים").

ובאותה העת, החלטנו להחליף גם את מושב הבטיחות שלך, אהובנו. אמנם, רכשנו בזמנו בשבילך את מושב הבטיחות Alpha Omega Elite, במטרה שישמש אותך כמושב הבטיחות בהתחלה, ולאחר מכן כבוסטר, עתה התברר כי הגעת למשקל המכסימלי של שימושו כמושב בטיחות די מהר. כבר כמה חודשים אתה שוקל למעלה מ-18 ק"ג, ואנחנו טרם מוכנים להעביר אותך למצב הבטיחותי פחות של הבוסטר. ולכן, החלטנו לרכוש בשבילך את הבוסטר מאסטרו של Evenflo (חשוב כי מועד הייצור שלו יהיו לאחר מאי 2010ׂׂ). בוסטר זה ניתן לשימוש רק בכיוון הנסיעה, מה שמתאים לך, והוא מתאים כמושב בטיחות עד המשקל 23 ק"ג וגובה 1.35-1.45 מ', וכבוסטר, עד המשקל של 45 ק"ג. גם מושב זה די צר, מה שתמיד נוח. וגם אותו מצאנו במחיר 600 ש"ח (ב"ד"ר בייבי"). ואחרי שהצלחנו גם למכור את המושב הישן שלך במחיר נחמד, בכלל הכל יצא נפלא עוד יותר.

נ.ב. לצערי, התמונות הן עוד מהימים שלכם במושבי הבטיחות הקודמים...

נ.ב. ואת בת תשעה חודשים ושלושה שבועות...

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ראיתי בתמונה צילום 2 התקני בטיחות. באיזה רכב? איך נוחות הישיבה לאדם מבוגר בין 2 ההתקנים?

או למעשה אולי אפשר לשאול שאלה עדכנית (כי זה מ 2008).

Related Posts with Thumbnails