פאזלים זה עניין מורכב. מצד אחד זה כלי נהדר, מצד שני הוא אביזר די סגור. יש רק דרך אחת לפתור כל פאזל. אנחנו הנהגנו גישה מאוד מאוד איטית והדרגתית של עבודתך עם הפאזלים כדי לאפשר לך להכיר את היתרונות שבשימוש בפאזלים (שכלול היכולות המוטוריות והוויזואליות, הכרת הקונספט של הסקת מסקנות, פתרון בעיות, ריכוז, בניית תכניות), ועדיין לאפשר לך להתמקד בצעצועים פתוחים יותר (open ended play).
פעם קראתי איפשהו מאמר מבריק בקשר להמלצה להצגה הדרגתית של הפאזלים לילד - כמובן, אני לא מוצאת אותו כרגע. אם אמצא אותו פעם, מבטיחה לספר על כך. כאן אציין, שמלבד הפאזלים הראשונים, עליהם סיפרתי לך כבר, אנחנו לא הצגנו לך עוד פאזלים קלאסים אחרים.
פאזל עם שלושה חלקים זה בא לאחר שהכרת פאזל דומה עם שתי צורות. הרעיון פשוט - לקחת תמונה ולחתוך אותה לכמה חלקים, ולאפשר לך לבנות אותה בחזרה.
פעם קראתי איפשהו מאמר מבריק בקשר להמלצה להצגה הדרגתית של הפאזלים לילד - כמובן, אני לא מוצאת אותו כרגע. אם אמצא אותו פעם, מבטיחה לספר על כך. כאן אציין, שמלבד הפאזלים הראשונים, עליהם סיפרתי לך כבר, אנחנו לא הצגנו לך עוד פאזלים קלאסים אחרים.
פאזל עם שלושה חלקים זה בא לאחר שהכרת פאזל דומה עם שתי צורות. הרעיון פשוט - לקחת תמונה ולחתוך אותה לכמה חלקים, ולאפשר לך לבנות אותה בחזרה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה