יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

לבננו: אתה בן שלוש שנים!

אתה בן שלוש!

ובפעם הראשונה אתה חוגג את יום הולדתך כאח!

אתה כל כך אוהב את התואר החדש שלך: "אני אח!", ואיזו גאווה בקולך. ולא פחות במשפט הבא, אותו אתה תמיד מבטא בחיוך מקסים: "זו אחות שלי!". ואנחנו מתרגשים מכך כל פעם מחדש...

עברה עליך שנה מרתקת. טסת לחו"ל בפעם ראשונה בחייך. עברת בפעם הראשונה, ומקווים היחידה, לבית שלנו. טיפחת, שיווצרת, תיקנת, שיפצת, אפית, בנית, יצרת, למדת. וגם למדת לדבר!

לנו היה הכבוד הגדול והתענוג האדיר ללוות אותך.

אנחנו אוהבים אותך כל כך!

אני אוהבת את הטבעיות שבה הכנסת את צ'פוצ'יטה לחיקך. אני אוהבת את הטבעיות שבה את מבטא: "תינוקת שלנו", "אמא ואבא שלנו", "אמא של כולם" ("של מי מתוקי?", "שלי, של צ'פוצ'יטה ושל אבא"), "מאמה אני אוהב אותך". אני אוהבת את הטבעיות שבה את המתייחס לאחותך - מלטף בעדינות, מנשק אותה. לא מפספס שום רגע שאתה יכול לבלות איתה. שותף לכל החוויות. מסייע בהכל מיוזמתך בלבד. אם היא עושה תנועות עם הפה המתוק שלה, אתה רץ לחפש אותי ברחבי הבית: "מאמה, היא רוצה לינוק". אם היא מתעוררת, אתה מזכיר: "בואי נבדוק טיטול. אולי היא עשתה פיפי". אתה שר לה. מספר לה סיפורים. שואל אותי אם אני רוצה לשתות, כשאני מניקה אותה. וכשהייתי בהריון, תמיד דאגת אם אני מרגישה טוב, אם אני יכולה ללכת מהר, אם אני רוצה לשבת לנוח. אני אוהבת לא פחות את הרגעים שבהם קשה לך. והרי זה ברור כל כך שיהיה...

אני אוהבת ללכת לבריכה איתך. לראות את הטבעיות שבה אתה נכנס למים. את החופש ואת הבטחון שאתה חש בהם. כאחת עם פחד ממים עמוק, כל כך חששתי להעביר אותו אליך. כל כך התרגשתי שבמקום זאת, אתה מעביר אלי את הבטחון שלך. אני אוהבת לראות אותך שוחה במים העמוקים לגמרי לבד. אני אוהבת את הרגעים בהם אתה מחובק איתי, במים, ואנחנו רוקדים לנו יחד ושרים. אני אוהבת את הרגעים בהם היית מגיע אלי ומבקש שאלחש לך לאוזן מה אהבת לעשות כשהיית תינוק "ממש ממש ממש ממש קטן". אני אוהבת את הבישולים שלך. את הסנדוויצ'ים שאתה מכין לעצמך. את הקורנפלקס ואת היוגורט (שבינתיים גדל מ-Yo Yo ליוגורט) שאתה אוכל לפעמים 3 פעמים ביממה. אני אוהבת את המשחקים שאנחנו ממציאים. את הסיפורים שמספרים. את הרגעים של דגדוגים. את הרגעים של השקט. את הנשיקות ואת החיבוקים. את הרגעים של כווווולנו ביחד.

כל כך הרבה דברים קרו בחודש האחרון. אני גדושה מאוד בחוויות ובהתנסויות. מתקשה למצוא מילים לתאר אותן. מנסה למצוא את מקומי הישן המחודש. הזכרונות שלך בן גילה של אחותך כל כך חיים. עד כי הכל מתערבב. מרגש עוד יותר.

אני אוהבת אותך כל כך, בננו המתוק! ואני מודה לך מקרב ליבי מעומקי הוויתי על כי בחרת בנו להוריך...

נ.ב. בתמונה אחותך בת יומיים וחצי...





5 תגובות:

tamari אמר/ה...

הי מתוקה,
אני שמחה כל כך שפתחתי לראות אם במקרה כתבת ( כפי שאני עושה יום יום ) בתוך תוכי מקווה שהקדמתי את ההודעה במייל...ואכן כתבת. ואילו תמונות ! איזו אחווה !!! מזל טוב לצ'ופצ'יקון על יום ההולדת השלישי ועל התווספות אחותו לחיקו. את נשמעת מאושרת מאיך שאת כותבת...! צ'ופציק נראה בעננים וברור שתהיי גדושה ברגשות ובהתנסויות. זה יופי. תהנו זה מזה !

Mystic אמר/ה...

,Hi
Congratulations!
!Blessings to you and your family

melissa אמר/ה...

They look so beautiful together! Happy birthday to your precious son!

Alma's californian diary אמר/ה...

איזה כיף לפתוח את הבלוג על הבוקר, עלמה ואני פשוט בעננים מהתרגשות - הם כל-כך יפים ביחד!!! המון המון מזל-טוב לצ'ופצ'וקון!!!
הקטנה כל-כך יפה שאי מילים, יש לה פנים של מלאך:)
ונסכם במילותיה של הקטנה שלנו: "יש לצ'ופצ'וקון אחות קטנה והיא איתו בבית שלו, איזה כיף!"

אורי אמר/ה...

מירי יקרה
איזה תמונות מדהימות!
איזה אח גדול!!!

אגב, יש איזה פוסט של סיפור הלידה, שמופיע לי במעקב אבל אני לא מצליחה להיכנס אילו....

Related Posts with Thumbnails