יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

האם החום הוא פנימי או חיצוני?

אולי זה השלב המתקדם של ההריון, אולי זה מזג האוויר הבלתי נסבל פשוט, ואולי הכל יחד - עוברים עלינו כמה ימים לא פשוטים. אפילו לא הימים עצמם, אלא יותר חלקים מסוימים ולא מוגדרים שבהם. קשה לכולנו לישון בלילות. אני חושבת שהקושי העיקרי קשור למזג האוויר. האוויר לא זז, אפילו אם המאוורר מכוון לעוצמה הגבוהה ביותר. אני מתעוררת אינספור פעמים. בלילות אחדים גם אתה. ובבוקר איננו מצליחים להתעורר. אינני מתעקשת, כיוון שעוד מעט הכל גם כך ישתנה. ולך יש את הקטעים שלך - פעם אתה עובר על כל הגבולות האפשריים שאתה מכיר, בפעם אחרת סף הסבלנות שלך הוא כמעט אפסי, ובן רגע התסכול נותן את אותותיו. ולעיתים זה לא פשוט. גם סף הסבלנות שלי נמוך יותר בימים אלה. ובכל זאת, אני משתדלת לעשות את המיטב, למרות הזיעה הנצחית, העייפות המצטברת, הקושי להציץ אפילו החוצה בגלל החום הכבד, אני מנסה להוקיר את הרגעים האלה שלנו יחד. להתרכז ברגעים החיוביים, ובאמת שהם עולים בהרבה על אלה שפחות. ולנשום. למצוא אוויר לנשימה בכל מקור שעולה בליבי. וכשאני נושמת יותר, גם אתה נושם ביתר קלות...

נ.ב. התמונות צולמו לפני כמה ימים, בסוף השבוע ה-38 להריון...






2 תגובות:

carmel אמר/ה...

זה נשמע לי מאוד מוכר. אני גם מרגישה ככה. החום הזה מאוד מעמעם את התחושות להרגשתי. אבל אני זוכרת את זה על אחת כמה וכמה בזמן השתי הריונות שהיו לי. את הגדולה ילדתי ב ספטמבר ואת הקטן ביותר ילדתי באוגוסט אז לעבור קיץ בסוף הריון זה ממש לא פשוט, באמת מאוד קשה לנשום ולישון.
אני רק ממליצה על מזגן כל הזמן... זה נותן קצת אוויר לנשימה..
אבל בקרוב היא כבר תהיה בידיים שלך ותוכלי לנשום לרווחה! איזה כיף!

Miri אמר/ה...

תודה רבה על העצה...:)

Related Posts with Thumbnails