יום שלישי, 24 בינואר 2012

שינויים בפתח

כבר זמן מה אני מתבשלת לי עם המחשבות השונות לגבי המשך הכתיבה באינטרנט...

נכון, אני באיחור של חצי שנה, וזו בעיה כשלעצמה. אך לא בכך מדובר.

אתה הולך וגדל. ולפתע יותר ויותר אני מרגישה כי אינני יכולה עוד להמשיך ולספר כך, ללא רשותך המודעת והמפורשת, חלק גדול ממה שמצטבר על ליבי. מה גם שלמצוא, לגמרי במפתיע, את התמונות שלך ושל אחותך כך סתם ברשת, כשאני בכלל מחפשת משהו לא קשור אליכם בצורה כלשהי, די מציק.

ויחד עם זאת, אחת המטרות המקוריות שלי, כשהתחלתי לכתוב אי שם לפני כמעט ארבע שנים (!), הייתה לעזור לאמהות כמוני, לשתף בידע שצברתי בכל הנוגע להורות ולגישת מונטסורי. והתגובות השונות לאורך השנים, הפניות שממשיכות להגיע, וגם כמות הצפיות שאני די נבוכה בגללה, כל אלה, לא אפשרו לי לסגור את הבלוג בלב שקט. והרי, אני גם כל כך אוהבת לכתוב...

אז התלבטתי.... והתלבטתי... והתלבטתי...

ולפתע מצאתי פתרון...

וכן, אני מבקשת את סבלנותכם וגם את שיתוף פעולתכם. האי נוחות תהיה זמנית, אני בטוחה...

אז כך...

החל ב-1 בפברואר, יהיו שני בלוגים:

My Children's Diary - ישאר בלוג ציבורי. כל המידע שיש בו, נכון לעכשיו, ישמר. אני אמשיך לכתוב בו פוסטים, שאותם ארגיש נכון לחלוק אם הציבור - וביניהם, לבטיי הקשורים בהורות, פעילויות שונות, יצירה ועוד. אני אשתדל לשים בו רק תמונות שאינן חושפות את פנינו.

Following the Child - בלוג זה יהיה פרטי. בעצם, כל מי שרגיל לקרוא את הבלוג שלי, לא ירגיש שינוי מעבר למעבר לבלוג אחר. אני אמשיך לכתוב בו כרגיל. גם העתקתי אליו את כל הפוסטים שפורסמו עד עתה. רק לא העברתי את כל הקישורים שצברתי עם השנים בצידי הבלוג - סליחה על כך. חשבתי שאת הזמן שהייתי משקיעה בכך, עדיף שאשקיע בכתיבה עצמה. מה גם, שהקישורים ישארו בבלוג הציבורי.

כל מה שצריך, כדי להמשיך לקרוא את הבלוג הפרטי, הוא לתת לי את המייל שלכם, ואני אשלח הזמנה. אפשר להשאיר בתגובות, ואפשר לשלוח לי ל-samjerus(at)yahoo.com. אינני מבקשת שתהיו חברים שלנו כדי להמשיך לקרוא את הבלוג שלנו. עצם זה שחיינו מעניינים אותכם במידה כלשהי, מספיק מכבד בשבילי. ותודה על כך! אני רק מבקשת לא לחלוק עוד פרטים אינטימיים על חיי יקרים לי בדפים שאינם בשליטתי. מה שפעם הרגיש נכון, לא מרגיש מתאים עוד.

מי שיעבור לקרוא את Following the Child, יכול להפסיק לקרוא את My Children's Diary. לא יהיה טעם בכך.

אני מקווה שהמעבר יעבור בקלות.

הבחירה בידכם...

שוב, סליחה על חוסר נוחות...

כל מה שנשאר הוא להתחיל לכתוב....

Hello!

I have decided to start a new blog. For some reason, it doesn't feel right any more to share intimate information about the people I love and cherish, on internet. I will keep all the posts here as they are.

But...

Starting February 1st, I will post here general related posts solely - parenting, activities, Montessori, unschooling, crafts etc. I will add pictures, but only if they don't show my children faces. I hope you understand.

I will continue posting as usual at Following the Child. This will be a private blog. I feel much more comfortable with this decision.

If you are interested in reading Following the Child, please leave your e-mail in comments (or send it to samjerus(at)yahoo.com), and I will send you an invitation to read this blog. You don't need to read both blogs. If you decide to read Following the Child, you can't stop reading this blog.

Thank you so much for being here....

All the best!

And now, all I have to do is find some time to post...

4 תגובות:

Noam Shavitt Yoel אמר/ה...

אשמח לקרוא בבלוג היותר חדש...
את כותבת מקסים...
תודה,
נעם
noamnik@gmail.com

mybee76 אמר/ה...

אני מאוד שמחה לקרוא בבלוג שלכם ואשמח לקרוא גם את החדש
maya.bendror@gmail.com

Miri אמר/ה...

שלום נועם ומאיה..

תודה רבה...:)

שלחתי לכן הזמנות לבלוג הפרטי. אתן אמורות לאשר בלינק שיגיע ואז תוכלו להכנס. תודיעו לי אם תהיה בעיה..

נתראה שם...

גילה אמר/ה...

הי , אני אשמח מאדדד לקרוא בבלוג החדש יותר.
תודה .גילה.
gl57@walla.com

Related Posts with Thumbnails